Партнерські зв’язки факультету

На факультеті продовжено роботу з укладання угод про партнерство з найбільш авторитетними в професійному середовищі підприємствами, що дозволяє забезпечити практичну спрямованість навчання, включаючи читання лекцій і проведення практичних занять кращими спеціалістами-практиками, надання студентам місць для проходження практики. Розширено співпрацю з місцевими органами самоврядування з питань визначення пріоритетів розвитку області та міста Чернівців, проведення спільних досліджень, обміну досвідом роботи та використання наукових розробок, проведення наукових конференцій та інших заходів.

Співробітництво здійснюється за такими напрямками:

Партнерські зв’язки:

1. Вища школа туризму та гостинності (Польща, м. Лодзь)

2. Асоціація працівників туристичної сфери Чернівецької області «Туристична Буковина»

3. Туркомплекс «Черемош» (м. Чернівці)

4. ТОВ «Бізнес-центр «Буковинський»

5. Департамент економіки Чернівецької міської ради

6. Чернівецький бізнес-центр

7. ТОВ «Граніт Плюс» (м. Чернівці) – у спільній роботі з удосконалення надання послуг споживачам у закладах ресторанного господарства при готелях.

8. Ресторан «Піар» (м. Чернівці) – у спільній роботі щодо вдосконалення технології приготування страв та кулінарних виробів.

9. Готельно-ресторанний комплекс «Преміум» (м. Чернівці) – у спільній роботі щодо вдосконалення технології приготування страв та кулінарних виробів підвищеної харчової цінності.

10. Готельно-ресторанний комплекс «Остриця» (м. Чернівці) – у спільній роботі з удосконалення надання послуг споживачам у готельно-ресторанній сфері.

11. МПП «Ретро-люкс» (м. Чернівці) – у спільній роботі з удосконалення технологій напівфабрикатів страв і кулінарних виробів.

12. ФОП Терешкін В.В. (м. Чернівці) – у спільній роботі з удосконалення технологій напівфабрикатів страв і кулінарних виробів.

13. Ресторан «Мисливський рай» (м. Заставна) – у спільній роботі з удосконалення технологій напівфабрикатів страв і кулінарних виробів.

14. ТОВ «Чернівчанка» (м. Чернівці) – у спільній роботі з удосконалення надання послуг споживачам у готельно-ресторанній сфері.

Система Orphus